Дякую, плагін глючить,час треба прописувати окремо. Тепер все єChogory писав:Не можу ніде знайти час о котрій починається лекція.PT писав:http://gryada.org.ua/podiii-turklubu/lekcii/transport Нагадую, що в середу лекція на тему "Транспорт в Україні". Тим членам турклубу які не прийдуть без поважних причин консультацій на тему транспорту надавати не буду
Железнодорожный транспорт
- PT
- Інформаційний наркоман
- Повідомлень: 7628
- З нами з: 23 лютого 2007, 20:08
- Звідки: Київ
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожный транспорт
- PT
- Інформаційний наркоман
- Повідомлень: 7628
- З нами з: 23 лютого 2007, 20:08
- Звідки: Київ
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожный транспорт
Нагадую, завтра ввечері лекція на тему "Самостійні подорожі Європою". Початок 19.30, приміщення турклубу
- MadLis
- справжня реінкарнація Гагаріна
- Повідомлень: 713
- З нами з: 08 квітня 2009, 19:51
- Звідки: Йоболонівка
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожный транспорт
Хто знає про порядок проїзду у електричках напрямку Чернігів (Славутич) - Семиходи ?
Ну контретно за Славутичем при переїзді через шматочок Білорусі і при в"їзді у Зону відчудження який є контроль і чи можно просто так їхати до кінцевої ?)
Ну контретно за Славутичем при переїзді через шматочок Білорусі і при в"їзді у Зону відчудження який є контроль і чи можно просто так їхати до кінцевої ?)
Сломался ноготь? Босс не дает висеть вконтакте ? Не удовлетворена своей фигурой ?
Приходи в тур-клуб "Гряда" ! Мы сделаем из тебя настоящего мужика !
+38097-144-09-22
Приходи в тур-клуб "Гряда" ! Мы сделаем из тебя настоящего мужика !
+38097-144-09-22
- PT
- Інформаційний наркоман
- Повідомлень: 7628
- З нами з: 23 лютого 2007, 20:08
- Звідки: Київ
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожный транспорт
railwayclub.info пробий пошуком, там є пара звітів про Іолчу та Семиходи
- MadLis
- справжня реінкарнація Гагаріна
- Повідомлень: 713
- З нами з: 08 квітня 2009, 19:51
- Звідки: Йоболонівка
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожный транспорт
вчора при купівлі квитків по інтернету і в касах, виявив, що на однакові квитки вартість при купівлі одного квитка в касі, виходить на 2-3 грн дорожще ніж на http://www.e-kvytok.com.ua/
Різниця виходить в вартості касового збору - в касах 10-12 грн, по е-квитку 8-9
Різниця виходить в вартості касового збору - в касах 10-12 грн, по е-квитку 8-9
Сломался ноготь? Босс не дает висеть вконтакте ? Не удовлетворена своей фигурой ?
Приходи в тур-клуб "Гряда" ! Мы сделаем из тебя настоящего мужика !
+38097-144-09-22
Приходи в тур-клуб "Гряда" ! Мы сделаем из тебя настоящего мужика !
+38097-144-09-22
Re: Железнодорожный транспорт
Електронным билетом по Украине буду пользоваться только в самом крайнем случае.
Сдал билеты, заполнил какую-то туалетную бумагу, сказали ждать денег на карточку. Уже 3,5 месяца на карточке ноль целых хер десятых. Если честно, влом разбираться да и сумма не такая большая, но осадок остался.
Сдал билеты, заполнил какую-то туалетную бумагу, сказали ждать денег на карточку. Уже 3,5 месяца на карточке ноль целых хер десятых. Если честно, влом разбираться да и сумма не такая большая, но осадок остался.
Нет никаких пределов, и нет никаких границ. Идет нормальная вечная жизнь (c) Олег Куваев "Территория"
- PT
- Інформаційний наркоман
- Повідомлень: 7628
- З нами з: 23 лютого 2007, 20:08
- Звідки: Київ
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожный транспорт
e-kvytok глючить і внаслідок цього зараз всі квитки відправленням з станції ПЗЗ (для тих хто в танке - сюди входить і Київ) на 6 грн дешевше ніж в касі
- Макс
- Активний користувач
- Повідомлень: 134
- З нами з: 18 квітня 2007, 18:44
- Звідки: Марс
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожный транспорт
це не глюк)) http://www.focus.ua/society/187481#comm ... c=commentsPT писав:e-kvytok глючить і внаслідок цього зараз всі квитки відправленням з станції ПЗЗ (для тих хто в танке - сюди входить і Київ) на 6 грн дешевше ніж в касі
- PT
- Інформаційний наркоман
- Повідомлень: 7628
- З нами з: 23 лютого 2007, 20:08
- Звідки: Київ
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожный транспорт
http://www.inyourpocket.com/static/downloads.html Класні пшеводники по містам
- PT
- Інформаційний наркоман
- Повідомлень: 7628
- З нами з: 23 лютого 2007, 20:08
- Звідки: Київ
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожный транспорт
Для "танкистів" - квитки на е-квитку на 2-4 гривні дешевше ніж в касі у випадку якщо квиток коштує більше 25-30 грн, і на 7 гривень дорожче, якщо квиток коштує до 25-30 грн.
Тобто ті 7 грн які йдуть як "за послугу" компенсуються тим що комзбір для е-квитка 3 грн, а не 12-14 як в касі!
Тобто ті 7 грн які йдуть як "за послугу" компенсуються тим що комзбір для е-квитка 3 грн, а не 12-14 як в касі!
- Zuxel
- Сибиряк
- Повідомлень: 715
- З нами з: 06 липня 2007, 18:05
- Звідки: Троещина
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожный транспорт
Ось і у нас з'явилися європейські поїзди
http://www.unian.net/ukr/news/news-458728.html
http://www.unian.net/ukr/news/news-458728.html
Движение стало смыслом жизни...
(Ария, "Горящая стрела")
(Ария, "Горящая стрела")
Re: Железнодорожный транспорт
Київська міська електричка!
Як всі знають з недавнього часу влада запустила мега крутий проект Електричку по Києву!
Перспектива наче нормальна, тим паче заявлено 50 хв. за весь маршрут досить таки привабливий час, враховуючи затори, альтернатива маршруткам принаймі в добиранні на вокзал!
Пробував раніше знайти розклад руху по станціям, не знайшов!
В пятницю якраз мав нагоду прокататись на ній, ось що вийшло.
Добратись мені потрібно було на ЗД вокзал зі станції Сирець!
час 19-00
Станція електрички знаходиться одразу біля метро, зручно. Біля сходів до перону в сторону Петрівки стоїть будка з розкладом, в ній касир, квиток коштує 1,75 грн. Мені в сторону вокзалу, на протилежний перон, там каси немає, стоїть тітка, яка з рук продає квитки, при чому ніяких будок чи обладнаного місця для неї немає , каже що виходить з тої кабінки яка на протилежній стороні кожен раз коли має прийти потяг! (Мінуси: в мороз задовбаються вони ходити, плюси: люди ходять, не сидять ок. Зі слів потяг має зараз підійти!
Електричка прийшла приблизно через 15 - 17 хв. якщо чесно задовбався чекати!
До тяги приєднано 5 чи 6 вагонів, ще здивувався чому так багато, очікував максимум 3! Всередині майже пусто, на весь вагон до 10 - 15 чоловік! Мабуть просто ще не розкручена тема, і народ не викупає як це зручно!
Вагони: добре освітлені, чисті, все покрашено, але відчуття совка не покидало мене всю поїздку! На кожній станції потяг стоїть декілька хвилин, що інколи дратувало. Перед зупинкою і початком руху машиніст щось оголошує, але чути просто "БУБУБУБРРОРБУБУБУУУ" і перед тим як він щось каже з динаміків лунає якийсь металічний скрежет. (звук цей чути навіть скрізь навушники в яких лунає голосно музика, тому я подумав що це навіть краще, бо зрозуміло що зараз буде зупинка ).
Освітлення у вагоні таке, що в темну пору року з вікна не видно нічого окрім салону вагону який в ньому відображається, тому єдиний шанс не провтичити зупинку - рахувати!
На деяких ділянках електричка просто повзе, після станції Київ - Волинський реально швидкість висока, аж приємно їхати так!
Позитивний момент, вагон доволі стійкий і не колихається так як вагон у метро чи маршрутка з "шумахером" за кермом! Тому частину дороги я просто гуляв вагоном туди-сюди.
На вокзал я приїхав десь о 19-50, в дорозі приблизно 30 хв. з зупинками!
Сумарний час за який я добрався до вокзалу, рахуючи вийшов з дому і до метро Вокзальна приблизно 55 хв.
Зазвичай на вокзал я їду на метро не більше 40хв.
На маршрутці вдавалось і за 30хв. коли не було трафіку, і за 1-30 коли були затори, тому маршрутку я не використовую!
Електричка 55 хв.
Сьогодні зранку на Сирець їхав вже на метро, чомусь не захотів другий раз їхати "наземним метро", можливо не звик!?
Мінуси:
- швидкість руху
- велика кількість вагонів
- інтервал руху
Плюси:
- дешево
- зручно закидувати на вокзал негабаритну снарягу
- швидкість руху (якщо в місті затори)
Як всі знають з недавнього часу влада запустила мега крутий проект Електричку по Києву!
Перспектива наче нормальна, тим паче заявлено 50 хв. за весь маршрут досить таки привабливий час, враховуючи затори, альтернатива маршруткам принаймі в добиранні на вокзал!
Пробував раніше знайти розклад руху по станціям, не знайшов!
В пятницю якраз мав нагоду прокататись на ній, ось що вийшло.
Добратись мені потрібно було на ЗД вокзал зі станції Сирець!
час 19-00
Станція електрички знаходиться одразу біля метро, зручно. Біля сходів до перону в сторону Петрівки стоїть будка з розкладом, в ній касир, квиток коштує 1,75 грн. Мені в сторону вокзалу, на протилежний перон, там каси немає, стоїть тітка, яка з рук продає квитки, при чому ніяких будок чи обладнаного місця для неї немає , каже що виходить з тої кабінки яка на протилежній стороні кожен раз коли має прийти потяг! (Мінуси: в мороз задовбаються вони ходити, плюси: люди ходять, не сидять ок. Зі слів потяг має зараз підійти!
Електричка прийшла приблизно через 15 - 17 хв. якщо чесно задовбався чекати!
До тяги приєднано 5 чи 6 вагонів, ще здивувався чому так багато, очікував максимум 3! Всередині майже пусто, на весь вагон до 10 - 15 чоловік! Мабуть просто ще не розкручена тема, і народ не викупає як це зручно!
Вагони: добре освітлені, чисті, все покрашено, але відчуття совка не покидало мене всю поїздку! На кожній станції потяг стоїть декілька хвилин, що інколи дратувало. Перед зупинкою і початком руху машиніст щось оголошує, але чути просто "БУБУБУБРРОРБУБУБУУУ" і перед тим як він щось каже з динаміків лунає якийсь металічний скрежет. (звук цей чути навіть скрізь навушники в яких лунає голосно музика, тому я подумав що це навіть краще, бо зрозуміло що зараз буде зупинка ).
Освітлення у вагоні таке, що в темну пору року з вікна не видно нічого окрім салону вагону який в ньому відображається, тому єдиний шанс не провтичити зупинку - рахувати!
На деяких ділянках електричка просто повзе, після станції Київ - Волинський реально швидкість висока, аж приємно їхати так!
Позитивний момент, вагон доволі стійкий і не колихається так як вагон у метро чи маршрутка з "шумахером" за кермом! Тому частину дороги я просто гуляв вагоном туди-сюди.
На вокзал я приїхав десь о 19-50, в дорозі приблизно 30 хв. з зупинками!
Сумарний час за який я добрався до вокзалу, рахуючи вийшов з дому і до метро Вокзальна приблизно 55 хв.
Зазвичай на вокзал я їду на метро не більше 40хв.
На маршрутці вдавалось і за 30хв. коли не було трафіку, і за 1-30 коли були затори, тому маршрутку я не використовую!
Електричка 55 хв.
Сьогодні зранку на Сирець їхав вже на метро, чомусь не захотів другий раз їхати "наземним метро", можливо не звик!?
Мінуси:
- швидкість руху
- велика кількість вагонів
- інтервал руху
Плюси:
- дешево
- зручно закидувати на вокзал негабаритну снарягу
- швидкість руху (якщо в місті затори)
Surf the Life!
Re: Железнодорожный транспорт
В чому недолік кількості вагонів? Це ж не стосується самого перевезення. Якщо не підросте пасажиропотік - просто різатимуть вагони, але насправді завантаження тяги варіюється залежно від місця на кільці, на Городній (теп. Троєщині) сідає в поряді народу, і виходить теж.komik писав: Мінуси:
- швидкість руху
- велика кількість вагонів
- інтервал руху
Плюси:
- дешево
- зручно закидувати на вокзал негабаритну снарягу
- швидкість руху (якщо в місті затори)
Інтервал - тобі не пощастило, тяга очевидно поїхала одразу перед тобою. Обіцяли викласти або вже виклали десь розклад, т.як. МЕ експлуатують залізничники, то розкладу вони тримаються нормально, 17 хв це граничний інтервал. Коли розклади будуть доступними, ті кому буде зручно будуть підлаштовуватись під розклади і не втрачатимуть по 10 хв. на очікування.
З іншого боку "дешево" - це насправді недолік, оскільки по факту майже завжди з МЕ виходить дорожче. Тому, що маршрутки як правило безпересадочні, МЕ ж безпересадочною буває тільки для небагатьох везунчиків і лише для невеликої кількості маршрутів, оскільки більшість зупинок знаходиться в жопі, від якої треба їхати іншим транспортом або в пересадочних вузлах, де окрім іншого транспорту майже ніфіга нема (наприклад той же Сирець, Зеніт, Петрівка, Лівобережна, Видубичі, Київ-Пас).
Ну і через повну неінтегрованість Київської залізниці з метро влаштувати безкоштовну пересадку метро-МЕ на пересадочних вузлах практично неможливо, що теж дуже галімо і дорого. Єдиний квиток на інші види транспорту з МЕ поки що існує тільки для автобусів які їздять з трої і райдужки до Городньої, ходять чутки що може відкриють ще кілька маршрутів, хз.
Так що поки що МЕ виходить дорожче ніж пряма маршрутка в багатьох варіантах саме через необхідність пересадки. Також через ці пересадки і неузгодженість з іншими видами гром. транспорту може вийти довше по часу ніж маршрутка, хоча сама МЕ проїде свій шматок значно швидше.
З приводу швидкості руху - недоліків у МЕ тут немає, просто треба знати карту залізничного кільця. Зрозуміло, що від Рубежівської (Берестейської) до Лівобережки треба їхати на метро а не на тязі, так само як і від Сирця до Видубичів.
Разом з тим за цілим рядом відрізків маршруту МЕ є найшвидшим в Києві транспортом (не рахуючи машин, і то не завжди). В першу чергу це стосується житлових масивів на кільці та місць, куди тяжко потрапити (з вини тієї ж залізниці, до речі - в контексті містобудування залізниця майже така ж галіма перешкода, як і досить велика річка). Наприклад з Березняків / Райдужки / Пріорки (північної Куренівки), а також прилеглих до залізниці шматків Русанівки, Дарниці, Борщаги, Першотравневого та Відрадного МЕ є реально корисним транспортом.
Райдужний вже добре привчився іздити на Петрівку на МЕ (там тяга вже кілька років працювала) тому зараз там дофіга народу роздупляється.
Інші ж кияни будуть роздуплятись дуже повільно через галіму рекламну кампанію і через те, що більшість людей дупля не відбиває де взагалі в Києві є залізниця і що таке "залізничне кільце".
З особистих вражень додам - зберігайте квитки, не зважаючи на те що їх "гасять" вручну на вході і вони наче нічого не доводять - мене ледь не штрафанула через це орава з 4 контролерів. Обіцяють ввести жетони, але поки що по стану платформ сподіватись на це не варто. І підтримаю Коміка в тому, що роздуплитись де твоя зупинка неможливо, якщо ти не шариш - оголошеннь не чути, в деяких вагонах їх взагалі немає, ввечорі з вікна ніхрена не видно(тяга ходить лише в вечірній і ранковий пік), а на стінках в вагонах висять неправильні схеми з невідкритими та відсутніми зупинками.
Тому треба не тільки рахувати, а і точно знати перелік всіх зупинок на кільці.
Востаннє редагувалось 10 жовтня 2011, 15:02 користувачем Maidrax, всього редагувалось 1 раз.
Re: Железнодорожный транспорт
Меня интересует провоз негабаритных вещей в МЕ, особенно велосипедов, никто не знает какие там на этот счет правила?