Осінній зліт турклубу "Гряда",Київське море, 29-30 вересня
Re: Осінній зліт турклубу "Гряда",Київське море, 29-30 верес
Дякую організаторам за ідею та організацію, а всім іншим учасникам - за чудову компанію.
Ось ще фотки від мене:
http://www.ex.ua/view_storage/930830055410
Ось ще фотки від мене:
http://www.ex.ua/view_storage/930830055410
- PT
- Інформаційний наркоман
- Повідомлень: 7628
- З нами з: 23 лютого 2007, 20:08
- Звідки: Київ
- Контактна інформація:
Re: Осінній зліт турклубу "Гряда",Київське море, 29-30 верес
Я надрукував грамоти Зара поїду в Ашан за подарунками!
Re: Осінній зліт турклубу "Гряда",Київське море, 29-30 верес
Згадав, що хотів написати по досвід плавання під вітрилами на байді при несприятливому вітрі.
Досвід показав, що на байда адекватно керується лише при попутному вірі. Стандартна технологія плавання проти вітру під кутом галсами не спрацьовувала. Максимум що вдавалося, це потроху плисти під 90 градусів до вітру, менше кут майже ніколи не виходив - ніяким кермом, ніяким табаненням з місця капітана.
Пояснення цьому два
Перше - байда немає кіля. Кіль він не тільки проти знесення вітром вбік (до речі байду таки добряче зносило), а й дає більше керованість при маневрі. Вітрило попереду, центр прикладання сили вітру приходиться на першу чистину байди, це це не дає розвернути байду носом в бік вітру. Якби був кіль, рух байди визначався б кермом набагато більше, бо маневр більше визначався б повертанням навколо кіля кермом. Оскільки кіля немає, немає навколо чого повертатися, тобто в принципі момент розвороту є, але прикладання вітру на передню частину байди це не пересилює.
Друге, це зауважила Аня Тестова - на байді не було вантажу. ВІдповідно посадка байди була не такою низькою. Якщо б байда була глибше у воді, більше занурений корпус байди грав би куди більшу роль кіля, відповідно і керованість була б краща.
Висновок - плавати при попутному вітрі або якщо плавати, то з таким вантажем, щоб до борту було сантиметрів 15, не більше
Досвід показав, що на байда адекватно керується лише при попутному вірі. Стандартна технологія плавання проти вітру під кутом галсами не спрацьовувала. Максимум що вдавалося, це потроху плисти під 90 градусів до вітру, менше кут майже ніколи не виходив - ніяким кермом, ніяким табаненням з місця капітана.
Пояснення цьому два
Перше - байда немає кіля. Кіль він не тільки проти знесення вітром вбік (до речі байду таки добряче зносило), а й дає більше керованість при маневрі. Вітрило попереду, центр прикладання сили вітру приходиться на першу чистину байди, це це не дає розвернути байду носом в бік вітру. Якби був кіль, рух байди визначався б кермом набагато більше, бо маневр більше визначався б повертанням навколо кіля кермом. Оскільки кіля немає, немає навколо чого повертатися, тобто в принципі момент розвороту є, але прикладання вітру на передню частину байди це не пересилює.
Друге, це зауважила Аня Тестова - на байді не було вантажу. ВІдповідно посадка байди була не такою низькою. Якщо б байда була глибше у воді, більше занурений корпус байди грав би куди більшу роль кіля, відповідно і керованість була б краща.
Висновок - плавати при попутному вітрі або якщо плавати, то з таким вантажем, щоб до борту було сантиметрів 15, не більше
Re: Осінній зліт турклубу "Гряда",Київське море, 29-30 верес
Є така хрєнь як шверці, різновид шверта. От наприклад байда зі шверцями:dimm писав: Перше - байда немає кіля. Кіль він не тільки проти знесення вітром вбік (до речі байду таки добряче зносило), а й дає більше керованість при маневрі.
Re: Осінній зліт турклубу "Гряда",Київське море, 29-30 верес
Варіант!
Кріпити на перекладину, на яку балони кріпляться.
Якщо сильно замн"ячитися, можна зробити можна два таких шверти, по кожному з боків ))
Так звісно набагато краще було б.
Цікаво, що на фото жодних балонів немає.
В принципі, на ЧОрному морі, як би це не здавалося дивним, вони не особливо і працювали -я не пам"ятаю моменів, щоб байда так жорстоко перехилялася, щоб тільки балон рятував від пеервертання. Але по перше вітер був попутний, не боковий, по друге байда була навантажена. А от на Київському морі, я таких моментів нарахую до десятка, коли кільнулися б 100%, якби не балони -вітер був дуже сильний, і маневри (тобто спроба маневрів) при ньому сильно перехилялися байду.
Кріпити на перекладину, на яку балони кріпляться.
Якщо сильно замн"ячитися, можна зробити можна два таких шверти, по кожному з боків ))
Так звісно набагато краще було б.
Цікаво, що на фото жодних балонів немає.
В принципі, на ЧОрному морі, як би це не здавалося дивним, вони не особливо і працювали -я не пам"ятаю моменів, щоб байда так жорстоко перехилялася, щоб тільки балон рятував від пеервертання. Але по перше вітер був попутний, не боковий, по друге байда була навантажена. А от на Київському морі, я таких моментів нарахую до десятка, коли кільнулися б 100%, якби не балони -вітер був дуже сильний, і маневри (тобто спроба маневрів) при ньому сильно перехилялися байду.
Re: Осінній зліт турклубу "Гряда",Київське море, 29-30 верес
Ну на такій байді, як на фотці, чувак без балонів переплив Атлантику =)dimm писав: Цікаво, що на фото жодних балонів немає.
Re: Осінній зліт турклубу "Гряда",Київське море, 29-30 верес
на байді?
Що це за байда така, що океанські хвилі витримувала?
без балонів це круто. Але я гадаю за достатнього досвіду керування в складних умовах справді від балонів можна відмовитися)
Що це за байда така, що океанські хвилі витримувала?
без балонів це круто. Але я гадаю за достатнього досвіду керування в складних умовах справді від балонів можна відмовитися)
- anka
- Активний користувач
- Повідомлень: 77
- З нами з: 14 серпня 2012, 13:14
- Звідки: Київ
- Контактна інформація:
Re: Осінній зліт турклубу "Гряда",Київське море, 29-30 верес
Дим, кроме всего прочего, я скрутила слишком большие баллоны: они нам добавляли парусности.
Re: Осінній зліт турклубу "Гряда",Київське море, 29-30 верес
Взагалі на байдах кілька разів перепливали великі відстані в океанах, можеш погуглити. У випадку з атлантикою - це каркасно-надувна байдарка "Нептун" виробництва Польської Народної Республіки, але на подібну конструкцію патенти отримано ще в 20-х роках минулого століття.dimm писав:на байді?
Що це за байда така, що океанські хвилі витримувала?
без балонів це круто. Але я гадаю за достатнього досвіду керування в складних умовах справді від балонів можна відмовитися)
- PT
- Інформаційний наркоман
- Повідомлень: 7628
- З нами з: 23 лютого 2007, 20:08
- Звідки: Київ
- Контактна інформація:
Re: Осінній зліт турклубу "Гряда",Київське море, 29-30 верес
1. Ясна річ, без шверців байдень не буде галсувати,занадто сильно її зноситьdimm писав:Згадав, що хотів написати по досвід плавання під вітрилами на байді при несприятливому вітрі.
Досвід показав, що на байда адекватно керується лише при попутному вірі. Стандартна технологія плавання проти вітру під кутом галсами не спрацьовувала. Максимум що вдавалося, це потроху плисти під 90 градусів до вітру, менше кут майже ніколи не виходив - ніяким кермом, ніяким табаненням з місця капітана.
Пояснення цьому два
Перше - байда немає кіля. Кіль він не тільки проти знесення вітром вбік (до речі байду таки добряче зносило), а й дає більше керованість при маневрі. Вітрило попереду, центр прикладання сили вітру приходиться на першу чистину байди, це це не дає розвернути байду носом в бік вітру. Якби був кіль, рух байди визначався б кермом набагато більше, бо маневр більше визначався б повертанням навколо кіля кермом. Оскільки кіля немає, немає навколо чого повертатися, тобто в принципі момент розвороту є, але прикладання вітру на передню частину байди це не пересилює.
Друге, це зауважила Аня Тестова - на байді не було вантажу. ВІдповідно посадка байди була не такою низькою. Якщо б байда була глибше у воді, більше занурений корпус байди грав би куди більшу роль кіля, відповідно і керованість була б краща.
Висновок - плавати при попутному вітрі або якщо плавати, то з таким вантажем, щоб до борту було сантиметрів 15, не більше
2. При боковому байда теж шикарно йде, головне правильно балансувати тілом
3. Треба нормально засвоїти техніку повороту на байді,правильно перекидати вітрило. Наприклад у нас на Сиваші один з екіпажів забив болт тренувати зміну галсу, і тому при сильному вітрі невчасно перевівши вітрило вони зламали щоглу