Байдарочний сплав по Сулі 24-28 серпня

Водні походи минулих років
Повідомлення
Автор
Ємець Роман
Єсаул
Повідомлень: 259
З нами з: 21 липня 2011, 16:08

Re: Байдарочний сплав по Сулі 24-28 серпня

#46 Повідомлення Ємець Роман » 18 серпня 2011, 10:18

mika писав:Для пакування продуктів (крупи, цукор, арахіс) потрібні будуть пластикові пляшки звичайні і з широким горлом (з під соків Біола або молока) тому, якщо маєте - не викидайте, знадобляться
Є з десяток пляшок з під молока, можу передати в суботу на орг.зборі.

mika
Марина
Повідомлень: 199
З нами з: 01 листопада 2009, 17:27

Re: Байдарочний сплав по Сулі 24-28 серпня

#47 Повідомлення mika » 18 серпня 2011, 21:05

добре, принось на оргзустріч

Аватар користувача
Maidrax
Брат Матроса
Повідомлень: 2557
З нами з: 25 вересня 2010, 15:08

Re: Байдарочний сплав по Сулі 24-28 серпня

#48 Повідомлення Maidrax » 18 серпня 2011, 21:59

Почитайте/подивіться, хто не відчуває впевненості у питаннях збірки байдарок:
http://www.youtube.com/watch?v=L3vOe8207tg (Неріс)
http://tr.net.ua/instr.html

Аватар користувача
Maidrax
Брат Матроса
Повідомлень: 2557
З нами з: 25 вересня 2010, 15:08

Re: Байдарочний сплав по Сулі 24-28 серпня

#49 Повідомлення Maidrax » 22 серпня 2011, 12:00

Прохання до завгоспа та завснара перевірити правильність списків!

Групове спорядження:
Русич: 6 спідниць, ремкомплект, морковка, дві мотузки, 1 гермомішок, 1 казан, пательня, пилка, пальник, 3 балони, батарейки до ДЖПС, мапник, 5 літрів води, дві пусті 5-6 л. баклаги, каремат під кільсон.
Єсаул: "Криголам" та "Титанік", рулі, фартухи, 6 весел, 1 казан, тренога, сокира, намет двійка, риболовні снасті+телевізор, костровий набір, літровий термос, широкий моток скотчу.
Я: набір керівника, топографічні карти, 1 гермомішок (забираю в Пєті перед поїздом), намет двійка, ДЖПС, гітара, тюнер, 1 пуста баклага.
Юля: аптечка, репеленти
Марина: 40 л. герма, намет трійка, літровий термос, настільна гра.
Олександр: групового спорядження не несе.

Увага: особисте спорядження має включати спальник, коврик, два комплекти одягу для температури від +5 до +35, достатній набір сміттєвих чи інших пакетів для забезпечення сухості особистого спорядження, електроніки, грошей (мінімум 300 грн. дрібними купюрами) та документів, кружку-ложку-миску-ніж, ліхтар, дощовик. Ризики, пов"язані з відсутністю особистого спорядження кожен несе сам. Ризики, пов"язані з надмірною вагою або зайвими предметами в особистому спорядженні кожен несе сам. Похід хоч і водний, але носити речі нам треба буде в поряді, бережіть власні спини =)
Увага: Очікується сонячна погода, креми від/для засмаги кожен бере сам на себе.

Продукти:
Юля: 0,5 кг вівсяні пластівці, 200 г вафлі, 3 шоколадки, 1,8 кг печиво, 600 г халва, 600 г. казинаки, 2 кг цукор.
Єсаул: 3 батони, 15 яєць, 300 г бекон, 1,1 кг ковбаса, 1 кг сало, 1 банка паштет, 3 банки тушонка, 2 пакети згущенка, 3 копчені окорочка, 4 рибні консерви, 300 г. чай.
Олександр: 1 л. олія, 3,1 кг сир, 24 помідори, 2 плавлені сирки, 3 капустини, 4 часничини, 6 цибулин, 2 морквини, 12 перчин, 12 огірків, 2 кг картоплі.
Марина: згідно з власним списком.
Я: 8 літрів пива + літр ягуара для Роми :mrgreen: + замовлення.
Русич: продуктів не несе.
Не забувайте зберігати чеки і звітувати про витрати тут або мені в ПМ, щоб спростити підрахунок бюджету і не рахувати "на колінці" в маршрутці.
Також було б добре, якби Завгосп написав учасникам рекомендації по фасуванню продуктів.

Увага: їжу "для себе" брати не рекомендовано для уникнення пов"язаних з цим ризиків. При розподілі неспожитих за похід продуктів, особи які брали їжу "для себе" в розподілі участі не беруть. Продукти передбачені в розкладці оплачуються учасниками в рівних частинах.
Увага: розкладка не передбачає вечері в поїзді 23 серпня! Попереднє правило про "їжу для себе" не поширюється на 23 серпня, в поїзд їжу кожен бере на себе або наїдається вдома =)


З Києва ми виїзджаємо поїздом 126 Хмельницький - Дебальцеве, прибуття поїзда в Київ в 19.53, стоянка 20 хв.
Збір 23 серпня в 19.40 біля колон на ст.м. Вокзальна, велике прохання не запізнюватись - не забувайте що нам треба завантажити байдарки, на мужиків припадатиме 35-40 кг хоботьєв (власний рюкзак + рюкзак з шкурою/костями).
Рома з байдарками має приїхати до виходу з метро Вокзальна не пізніше 19.35!!!
Наші місця - Вагон №03, місця 13-16 та 47-48 (це четверте від початку вагона купе)
Востаннє редагувалось 22 серпня 2011, 16:44 користувачем Maidrax, всього редагувалось 3 разів.

mika
Марина
Повідомлень: 199
З нами з: 01 листопада 2009, 17:27

Re: Байдарочний сплав по Сулі 24-28 серпня

#50 Повідомлення mika » 22 серпня 2011, 12:42

Рекомендації по фасуванню продуктів:
Юля: спакувати в пластикові пляшки:
0,5 кг вівсяні пластівці
2 кг цукор.

Єсаул:
15 яєць (купити в супермаркеті в картонній упаковці+перемотати скотчем)
1 кг сало розділити на 4 частини,
300 г. чай пересипати в пластикову пляшку.

Олександр:
3,1 кг сир розділити на 11 частин
24 помідори і 12 перчин в поїзді перепакуємо в казани, так повинні менше пом"ятися.

Я візьму в потяг маленькі гермопакети і ще перепакуємо продукти.

Аватар користувача
PT
Інформаційний наркоман
Повідомлень: 7628
З нами з: 23 лютого 2007, 20:08
Звідки: Київ
Контактна інформація:

Re: Байдарочний сплав по Сулі 24-28 серпня

#51 Повідомлення PT » 25 серпня 2011, 12:04

Вчора ввечері отримав смс-ку:

" В нас все ок, проломили 36 км за сьогодні, шампанське,пиво і ягуар пішли на ура =) "

Можна зробити висновок що сплав проходить в кращих традиціях : нічні пересадки, бухалово та ломилово по ж**і :D

Аватар користувача
Chogory
Активний користувач
Повідомлень: 1104
З нами з: 29 листопада 2006, 23:54
Звідки: 50°26'16"N 30°27'23"E
Контактна інформація:

Re: Байдарочний сплав по Сулі 24-28 серпня

#52 Повідомлення Chogory » 27 серпня 2011, 02:25

PT писав:сплав проходить в кращих традиціях : нічні пересадки, бухалово та ломилово по ж**і :D
:cry:

Аватар користувача
Maidrax
Брат Матроса
Повідомлень: 2557
З нами з: 25 вересня 2010, 15:08

Re: Байдарочний сплав по Сулі 24-28 серпня

#53 Повідомлення Maidrax » 28 серпня 2011, 23:33

Запланований маршрут пройдено повністю з бонусом у вигляді 35 км до острова Жовніне і назад.
Загальний кілометраж по ДЖПСу склав близько 150 км., приблизно 36 ходових годин. Якби ми мали ще один день - могли б провести повноцінне днювання і маршрут би відповідав формальним вимогам до водного 1 к.с.

Дякую всім учасникам за відповідальну підготовку до походу, чудову компанію та ідейне ломилово. Для мене це був без перебільшення винятково крутий похід =)
Технічний звіт, організаційні висновки, джпс трек та фінансовий звіт будуть пізніше.
Очікую від відповідних учасників хронометраж, фотографії, художній звіт. За бажанням завгоспа - звіт завгоспа.

Післяпохідну зустріч пропоную провести цієї п"ятниці :samson:

Аватар користувача
Кира
Активний користувач
Повідомлень: 563
З нами з: 19 травня 2008, 19:55
Звідки: Твердыня проклятого владыки.
Контактна інформація:

Re: Байдарочний сплав по Сулі 24-28 серпня

#54 Повідомлення Кира » 29 серпня 2011, 00:35

Молодці.
Мы осветили белый снег,
Трупами врагов,
Мы пропели над огнем,
Песни трех ветров.
Восславим Одину хвалу,
Идя морской тропой,
И Тюр погонит наш драккар,
Опять на смертный бой!

Аватар користувача
PT
Інформаційний наркоман
Повідомлень: 7628
З нами з: 23 лютого 2007, 20:08
Звідки: Київ
Контактна інформація:

Re: Байдарочний сплав по Сулі 24-28 серпня

#55 Повідомлення PT » 29 серпня 2011, 07:53

Maidrax писав:Запланований маршрут пройдено повністю з бонусом у вигляді 35 км до острова Жовніне і назад.
Загальний кілометраж по ДЖПСу склав близько 150 км., приблизно 36 ходових годин. Якби ми мали ще один день - могли б провести повноцінне днювання і маршрут би відповідав формальним вимогам до водного 1 к.с.

Дякую всім учасникам за відповідальну підготовку до походу, чудову компанію та ідейне ломилово. Для мене це був без перебільшення винятково крутий похід =)
Технічний звіт, організаційні висновки, джпс трек та фінансовий звіт будуть пізніше.
Очікую від відповідних учасників хронометраж, фотографії, художній звіт. За бажанням завгоспа - звіт завгоспа.

Післяпохідну зустріч пропоную провести цієї п"ятниці :samson:
Крутий поход. Сам поведу на Сулу в наступному році. Класно проломили

Купа рил, яким цікаво було б послухати про цей сплав в пятницю о 23.10 валять на один захід :(

Аватар користувача
Sanja
Свій в доску
Повідомлень: 1012
З нами з: 20 серпня 2008, 18:37
Звідки: Kiev

Re: Байдарочний сплав по Сулі 24-28 серпня

#56 Повідомлення Sanja » 29 серпня 2011, 10:07

PT писав: Купа рил, яким цікаво було б послухати про цей сплав в пятницю о 23.10 валять на один захід :(
+1. В пятницу много кто сваливает из Киева, если перенести на другой день будет больше людей которым тоже интересно послушать про ваш сплав.

Ємець Роман
Єсаул
Повідомлень: 259
З нами з: 21 липня 2011, 16:08

Re: Байдарочний сплав по Сулі 24-28 серпня

#57 Повідомлення Ємець Роман » 29 серпня 2011, 11:45

Від себе хочу подякувати всім учасникам походу та вибачитись перед Мариною за припалений карімат :oops:
Жаль що ми так і не змогли в повній мірі насолодитись вокальними здібностями Володимира та помачкінгувати. Сподіваюсь в пятницю ми зможемо це надолужити.
P.S.: Ми МУЖИКИ! :kayak: Максимальна швидкість руху байдарок сталим екіпажом була зафіксована на позначці 12.1 км/год, 13 при пробному запливі у складі мене, Володимира та Русіча в кінці походу (ми могли б і більше, але вже не було часу та і п'ять днів ломилова давали про себе знати).

Аватар користувача
MadLis
справжня реінкарнація Гагаріна
Повідомлень: 713
З нами з: 08 квітня 2009, 19:51
Звідки: Йоболонівка
Контактна інформація:

Re: Байдарочний сплав по Сулі 24-28 серпня

#58 Повідомлення MadLis » 29 серпня 2011, 13:07

обмін враженням можно провести і до поїзда на Одесу (він о 23-тій) - в п"ятницю ввечорі
Сломался ноготь? Босс не дает висеть вконтакте ? Не удовлетворена своей фигурой ?
Приходи в тур-клуб "Гряда" ! Мы сделаем из тебя настоящего мужика !
+38097-144-09-22

yuliko
Активний користувач
Повідомлень: 43
З нами з: 05 липня 2011, 11:55

Re: Байдарочний сплав по Сулі 24-28 серпня

#59 Повідомлення yuliko » 29 серпня 2011, 14:05

"Мы сделаем из тебя настоящего мужика!" - Ну вам це майже вдалося... :lol:

Ще раз всім дякую за цей чудовий похід, за класну компанію, купу вражень і можливість помилуватися прекрасними різноматітними краєвидами!

Аватар користувача
Maidrax
Брат Матроса
Повідомлень: 2557
З нами з: 25 вересня 2010, 15:08

Re: Байдарочний сплав по Сулі 24-28 серпня

#60 Повідомлення Maidrax » 29 серпня 2011, 15:55

Простирадло чергових організаційних висновків для себе.

1. Логістика.
1.1. При плануванні водних походів пріоритетним видом транспорту є залізниця, необхідно використовувати всі можливі способи організувати закидку і викидку залізничним транспортом (навіть якщо це деякою мірою шкодить маршруту). Оптимальним варіантом є купівля повного плацкартного купе (з бічними місцями), купувати квитки необхідно якомога раніше.
1.2. При використанні мікроавтобусів міжміського сполучення (маршруток) необхідно здійснювати попереднє замовлення квитків (як правило вимагається попередня оплата). При цьому необхідно обов’язково вказувати на наявність значної кількості багажу та вимагати, щоб така інформація була доведена до водія маршрутки. Оптимальним способом посадки є посадка на задні місця мікроавтобусів, в яких відкриваються двері ззаду (напр. спринтер), бажано бронювати саме такі місця. Прийнятним є використання пасажирських автобусів середнього та великого класу з багажним відділенням.
1.3. Переміщення попутнім транспортом для груп більше трьох людей представляє істотні складнощі, має здійснюватись з розбиванням групи та поділом спорядження. Посадка в маршрутки до Києва на пожвавлених трасах без попереднього бронювання квитків в вечірній час (особливо на початку та в кінці вихідних і святкових днів) є дуже малоймовірною.
1.4. Переміщення орендованим транспортом економічно виправдане для великих груп або на незначні відстані.
1.5. При необхідності ночівлі на вокзалі в очікуванні пересадки, необхідно використовувати коврики та спальники або достатньо теплий одяг. В основному вокзальні лавки є малопридатними для тривалого сну, тому краще одразу лягти зручно. У якості матрасу також добре себе зарекомендували чохли з шкурами від байдарок. На переважній більшості вокзалів при ночівлі рекомендовано організовувати змінне чергування, також варто повідомити про свою присутність та напрям руху у лінійний відділ міліції по прибуттю на вокзал.

2. Планування маршруту.
2.1. Для несходжених груп цілком виправданим є опрацювання двох-трьох альтернативних темпів по маршруту з розбивкою по ходовим дням для кожного з варіантів. У якості лакмусового папірця необхідно використовувати перший ходовий день, намагаючись йти в максимальному темпі. При визначенні темпу руху також слід одразу визначати час підйому, виходу, частоту та тривалість зупинок-розминок (рекомендовано 15 хв на 2 години на початку походу та 15 хв на 1,5 години ближче до кінця), тривалість та характер обіду, місце і тривалість вилазок в села за продуктами, час ставання на стоянку та відбою. В перший і останній день необхідно передбачити достатньо часу для стапеля і антистапеля (бажано – 3 години).
2.2. Для річок, що проходять густо населеною місцевістю, мають високі береги, плавні, або з інших причин мають ділянки не придатні для стоянок, необхідно детально аналізувати можливі місця стоянок, вивчати звіти, карту, читати літературу про річку. Вказані місця стоянок варто відмічати на карті та враховувати при розбивці маршруту по дням. Недотримання цієї рекомендації може призвести до ночування в ста метрах від села на загадженому гусками пляжі, або ж до тривалого ломилова в темряві із вгляданням в зарослі очерету по берегам.
2.3. Виправдовує себе вивчення інформації про села по маршруту та розмір їх населення. При зупинках для поповнення запасу води та продуктів перевагу необхідно віддавати великим селам, через які проходять дороги з асфальтовим покриттям. Відомості про населення сіл з генштабівської кіло метрівки в сучасних реаліях далекі від істини, особисто ми натрапили на село, в якому жило 6 людей, хоча за кілометрівкою це було одне з найбільших сіл на маршруті. Бажано також вивчати інформацію про місцезнаходження магазинів для обрання правильного місця для причалювання, - нами кілька разів було витрачено багато часу через віддаленість магазину від місця причалювання.
2.4. Закупівлю молока в селах рекомендовано здійснювати одразу після доїння корів до того, коли по селу його скуповують бариги. Загальноприйнятий час доїння в відповідній місцевості слід уточнювати, як правило це 5.30 / 13.00 / 20.00. Зараз в придніпровських селах рідко тримають молоко «про запас».
2.5. Для річок із складним руслом особливу увагу слід приділити забезпеченню походу картографічним матеріалом. Супутникові знімки, генштабівська кілометрівка, карти водосховищ та ін. як правило актуальні для одного рівня води і абсолютно неадекватні для іншого. GPS навігатор з неадекватною картою також мало чим допомагає і по-суті перетворюється на звичайний компас на батарейках. Чим більше у вас буде карт, тим більший шанс, що якась із них буде правильною.
2.6. Звіти та інша інформація по річкам має аналізуватись через призму сезонної зміни рівня води. Наприклад, ідеальні весняні стоянки влітку перетворюються на зарослі очеретом береги або триметрові вертикальні кручі. Острови стають півостровами, рукави, якими можна зрізати маршрут взагалі зникають і т.д. Також не варто повністю покладатись на досить старі звіти при плануванні маршруту, в нашому випадку в звітах п’ятирічної давнини не було інформації про наведений цього року понтонний міст, паромну переправу, інформація про села з магазинами та продуктами була не актуальною.
2.7. Для річок із звивистим руслом принципово важливим є правильне визначення кілометражу походу. Для достатньо великих річок рекомендовано здійснювати вимірювання кілометражу на супутникових фотографіях річки при максимальному наближенні по основному руслу. Після цього варто помножити одержаний результат на 1,1-1,2 залежно від ступеня звивистості.
2.8. Важливо уточнювати інформацію щодо цвітіння води в річці та рівня зарослості основного русла водоростями на період походу. Забите водоростями русло може вдвічі понизити темп руху та зірвати успішне проходження маршруту.
2.9. При включенні у маршрут ділянок з великою водою необхідно враховувати напрям вітру та можливу висоту хвилі. В сонячну погоду на великій воді бажано використовувати сонцезахисні окуляри.

3. Підготовка та використання спорядження.
3.1. При використанні турклубівського спорядження повною мірою виправдовує себе проведення передпохідної зустрічі із збіркою-розбіркою байдарок, їх заклейкою, та оглядом спорядження, формуванням ремкомплекту.
3.2. У водних походах виправдовує себе наявність пилки-ланцюга.
3.3. При походах по річкам без порогів із звивистим руслом незамінним елементом спорядження є рулі для байдарок.
3.4. Не рекомендується здійснювати стапель/антистапель у темряві, високій траві та крутому березі. При цьому для керівника критично важливою є правильна організація паралельної збірки байдарок, перепакування речей та приготування їжі.
3.5. Особливу увагу слід приділити раціональному завантаженню байдарки з урахуванням наявного спорядження. Необхідно повністю завантажувати місця під бортами біля гребців а також завантажувати місця під гребцями =) Для уникнення намокання речей у багажному, носовому та кормовому відсіку під речі рекомендовано класти пластикові пляшки з водою (або без води =))
3.6. При завантаженні байдарки надзвичайно важливо облаштувати м’яку та зручну спинку (упор для спини гребця). Одного ходового дня з невдалою спинкою буде достатньо, щоб похід запам’ятався вам болями в спині. В цьому плані себе непогано показали складені в кілька разів каремати, піджопники, намотані на поперек теплі речі і тд.
3.7. Фартух та спідниці на спокійній воді та при правильній греблі зменшують кількість води в байдарці приблизно на 3-4 літра на 2 години, проте істотно знижують зручність завантаження та розвантаження байдарки. І від води повністю теж не рятує, оскільки багато води заноситься в байду разом з ногами. В принципі, якщо не шкода мочити рюкзаки, то на спокійній воді (не на плесах) фартух швидше не потрібний, ніж потрібний. На великій воді типу сулинської затоки чи кременчуцького водосховища фартух потрібен обов’язково, а за високих хвиль – ще й страховочні балони.

4. Підготовка розкладки.

4.1. Введення «карманки» в розкладку водних походів є маловиправданим через постійну зайнятість рук, видається за доцільне замінити її одним-двома перекусами на зупинках-розминках.
4.2. При плануванні розкладки в водному поході менше уваги слід приділяти вазі, проте більше – часу на приготування. Страви з довгим приготуванням краще відводити на вечір.
4.3. Виправданим є використання пальника для приготування яєчні на обіді, проте більш раціональним та дешевим варіантом є використання пательні на багатті.
4.4. При наявності сіл по маршруту та намірів здійснювати закупівлю продуктів в них, варто зменшувати розмір розкладки на 10-20% в залежності від густоти заселення річки та інтенсивності закупівлі продуктів.
4.5. Молочні каші і кип’ячене молоко рулять =)
4.6. Купівля нарізаних батонів призводить до швидкого перетворення їх в купу кришок в пакетах.

5. Проведення походу.
5.1. В походи тривалістю понад 2 дні або походи з незначною кількістю учасників незнайомих людей варто брати лише на підставі тривалої співбесіди, бажано також проводити передпохідне ПВД для визначення психологічної сумісності. Ці ж самі 2 дні є бар"єром психологічної сумісності, після якого перестають закриватись очі на потенційно конфліктні ситуації, задачею керівника є визначення у перші дні таких потенційних конфліктів та мінімізація тертя між конфліктними учасниками (пересадка на інший плавзасіб, пересадка в інший намет, зміна посади і тд).
5.2. Культурна програма для психологічно сумісної групи за умови середнього або високого темпу руху не потрібна – на неї немає часу і в ній немає потреби.
5.3. Керівнику необхідно враховувати кореляцію між психологічним настроєм групи на кілометраж відповідного дня та фактичним кілометражем, заниження або завищення такого кілометражу є неприпустимими.
5.4. Час підйому необхідно редагувати з урахуванням фізичного та психологічного стану групи. Для прискорення підйому виправданою є тактика «останнього обличчя», коли особа, що останньою вийшла з намету протягом дня виконує додаткові обов’язки, визначені керівником. Для групи з 6 чоловік 2 години є оптимальним часом на сніданок, пакування і вихід за умови, що на момент підйому розведене придатне для готування багаття.
5.5. Введення посади кухаря є виправданим за умови наявності бажання та кулінарних здібностей в кухаря а також при забезпеченні кухаря достатньою кількістю помічників. Для прискорення виходу кухар має бути звільненим від збірки намету.
5.6. Введення посади хронометриста-літописця є критично важливим для підготовки адекватного технічного звіту. З зрозумілих причин хронометрист має бути матросом на плавзасобі керівника.
5.7. Введення ранкового чергування перед підйомом при наявності кухаря є виправданим, на чергового покладаються обов’язки по підготовці багаття до приготування їжі а також виконанні інших вказівок кухаря. Кухар від чергувань звільняється.
5.8. За будь-яких умов кількість мужиків на одну байдарку має бути не меншою ніж два.
5.9. За відповідного психологічного настрою себе виправдовує введення спортивних елементів, наприклад встановлення рекорду швидкості на прямих та безпечних ділянках річки, змагання між байдарками на швидкість і т.д.
5.10. За умови швидкого виходу та обіду, 7 ходових годин при сонячному світлі є цілком реальним темпом, влітку і якщо дозволяє фізична підготовка можна йти 8 ходових. Для керівника важливо визначити час підйому якомога раніше для раціонального використання денного світла. Керівнику також бажано слідкувати за своєчасним відбоєм.
Востаннє редагувалось 31 серпня 2011, 12:51 користувачем Maidrax, всього редагувалось 7 разів.

Відповісти