Саморобні запчастини до байдарок
Додано: 06 листопада 2019, 21:28
Щоб не загубити креслення, розміщую тут. Може комусь ще пригодиться.
Недавно деякі шпангоути до турклубівських нерісів дойшли до непригодності, навіть скотч не допомагав Покупка заводських доволі недешева. Благо є знайомі, що мають чпу-розкрійники, вручну влом робити.
Тут у вкладеннях додадаю креслення другого та третього шпангоута до трійки неріса. у форматі, готовому для перенесення на розкрійник. Спеціально під наші потреби збільшив у півтора рази товщину, так як з вітрилом і криворукими зборщиками стандартні ламаються.
Ось що вийшло... Для виготовлення шпангоутів потрібно брати вологостійку фанеру 16 мм, після розкрою зрізати канти радіусною фрезою, далі шліфовка, грунтовка і покрити яхтним лаком. Можна пропітувати ллянною або терасною олією, як робили діди, але то треба щороку повторювати пропітку, - то не наш варіант. Вуха-кріплення і болти-фіксатори взято зі старих шпангоутів.
!!!Може хто має креслення інших шпангоутів чи інших частин, чи розгортка вух шпангоутів для таймені, тув би дуже вдячний
Недавно деякі шпангоути до турклубівських нерісів дойшли до непригодності, навіть скотч не допомагав Покупка заводських доволі недешева. Благо є знайомі, що мають чпу-розкрійники, вручну влом робити.
Тут у вкладеннях додадаю креслення другого та третього шпангоута до трійки неріса. у форматі, готовому для перенесення на розкрійник. Спеціально під наші потреби збільшив у півтора рази товщину, так як з вітрилом і криворукими зборщиками стандартні ламаються.
Ось що вийшло... Для виготовлення шпангоутів потрібно брати вологостійку фанеру 16 мм, після розкрою зрізати канти радіусною фрезою, далі шліфовка, грунтовка і покрити яхтним лаком. Можна пропітувати ллянною або терасною олією, як робили діди, але то треба щороку повторювати пропітку, - то не наш варіант. Вуха-кріплення і болти-фіксатори взято зі старих шпангоутів.
!!!Може хто має креслення інших шпангоутів чи інших частин, чи розгортка вух шпангоутів для таймені, тув би дуже вдячний