Інтелектуальна гра "Українське мистецтво", 28 листопада

Повідомлення
Автор
Аватар користувача
Admit
Православный
Повідомлень: 297
З нами з: 20 липня 2011, 10:40
Звідки: гора Сифон

Re: Інтелектуальна гра "Українське мистецтво", 28 листопада

#31 Повідомлення Admit » 29 листопада 2012, 01:55

І хоча все пішло не так, як планувалось - все вийшло шикарно)
*в наступний раз буде все потуже
Саме головне те, що нарешті вдалось провести гру
Дякую Вілені за продуктивну співпрацю та всім учасникам цього дійства за участь)
Если всё же любовь игра,
То скажи, кто кого обыграл.


© Михаил Шелег feat. Вера Снежная - «Карточный домик»

Аватар користувача
Valerian
Водій
Повідомлень: 427
З нами з: 05 квітня 2011, 10:52
Звідки: Київ

Re: Інтелектуальна гра "Українське мистецтво", 28 листопада

#32 Повідомлення Valerian » 30 листопада 2012, 03:08

Дякую за гру було прикольно! Відчув себе хробаком коли дали аркуш з уривками і ........ завис. Давайте ще можливо за пару ігор буду відрізняти письменників :roll:
Ті хто не пам`ятають минулого, приречені повторити його знову

pavlo-magnus
Активний користувач
Повідомлень: 262
З нами з: 24 квітня 2012, 23:11

Re: Інтелектуальна гра "Українське мистецтво", 28 листопада

#33 Повідомлення pavlo-magnus » 01 грудня 2012, 13:16

питання дуже змістовні. кобець - молодець)))))

Аватар користувача
Vilena
Промінь світла в царстві відхоботків
Повідомлень: 463
З нами з: 31 жовтня 2011, 19:41

Re: Інтелектуальна гра "Українське мистецтво", 28 листопада

#34 Повідомлення Vilena » 03 грудня 2012, 18:52

Підсумковий пост - цього разу від мене.
Ще раз дякую всім, хто прийшов та зіграв цю гру. Приємно усвідомлювати, що наші спільні зусилля були більшою мірою конструктивними =)
Зі свого боку я маю кілька узагальнень та висновків, які, ймовірно, стануть в нагоді майбутнім організаторам ігор.
1. Насамперед - перед розробкою завдань - слід розробити чітку систему оцінювання з відповідною шкалою та градацією складності завдань - будь то кількісний чи якісний моменти. Саме ігрова, навіть не запитальна матриця робить гру максимально динамічною, прозорою та приємною для учасників обох команд. Зі свого боку, ми приділили багато часу другому, в той час як перше лишилося поза нашою увагою. Надалі таких помилок варто уникати, оскільки це може зіпсувати загальне враження від усієї гри. У будь-якій ситуації завжди можна порадитися з досвідченими людьми - Вовою та Петром =)
2. Варто максимально продумувати та мінімізувати метушню навколо технічних моментів - проектор, колонки і т.д., це відволікає і забирає зайвий час.
3. Щодо складності завдань своєї думки я не змінила. Все ж варто межувати завдання на логіку та прості запитання зі складними доповненнями - і при цьому просто оцінювати їх, як ми й намагалися робити, додатковою кількістю балів. Наголошу, що кілька учасників цієї гри зазначили, що саме так цікавіше.
4. Для залучення ширшої аудиторії до інтелектуальних ігор доцільно подумати над організацією ігор на чисту логіку (щось типу "Що? Де? Коли?") чи простих загальноаудиторних запитань - (щось типу "Брейн-ринг"). Це як інфа до роздумів.
5. На мою думку, наша гра - приклад того, що ігри з комплексними темами (де поєднується 2-3 тематичних блоки навколо одного центру, як це було цього разу) - також непогана альтернатива грі з вузькими темами.
5. Вітьок - вже казала тобі, але повторю публічно. На іграх Вови і Петра я неодноразово відчувала себе ідіотом. Нічого - попускає. Memento амінокислоти )) Крапки не ставлю =)
6. Ще раз дякую Андрієві за чудову співпрацю та особливо - за моральну підтримку в складні моменти :mrgreen: Андрюха, ти друг ))

Було дуже приємно чути від людей після гри: "хочемо продовження або реабілітуватися =)", "давайте ще" або просто "сподобалося". Це спонукає вдосконалюватися і просто - планувати надалі.
Назад,- де високі дими.

Відповісти